Klubtur til Nappedam
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

MS_Tur.pngKLUBTUR TIL NAPPEDAM

Klubtur til Nappedam
Den officielle start på sommerklubturen er lørdag den 8. juni, hvor vi mødes i NAPPEDAM Lystbådehavn. Programmet er næsten helt efter traditionerne med egen medbragt frokost kl. 13.00. Kl. 15.00 skal vi være på Kalø Jagtskole 650 meter fra havnen. Her skal vi i 2 timer være jægere med bue og pil. Vi skal skyde med bue og pil på Jagtskolens bueskydningsbane, hvor vi skal nedlægge forskelige stykker vildt (skydeskiver). Kl. 19.00 er grillen klar til pølser, bøf eller hvad du nu finder på. Søndag mødes vi kl. 09.00 til fælles morgenmad. Turudvalget sørger for morgenbrød, men du skal selv sørge for det, der skal ovenpå samt kaffe, mælk, juice mv. Alt dette får du for 25 kr. pr. næse. Hvis det går som det plejer, er der sikkert turdeltagere i havnen allerede fredag aften.

Turudvalget

05.06.2024