MS_Klub.pngMEDLEMSSKAB AF MARSELISBORG SEJLKLUB

Som medlem kan du få nøglekort til klubhuset, gå i sejlerskole, sejle onsdagsbane, deltage i fester, gå på kursus, til klubaften, være med på klubture, låne klubhuset, stemme på generalforsamlingen - og alt det andet spændende! Nogle aktiviteter betaler du dog for at deltage i ....

Kontingentsatser for sæson 2024/2025 (1. april - 31. marts)

Den kommende sæson starter d. 1. april. Derfor opfordres nye medlemmer til at vente med at melde sig ind til efter d. 1. april for at undgå dobbelt kontingent-træk.

Voksen medlemskab

Tillægsvalg til dit medlemskab for sæson 2024/2025

Kontakt det relevante udvalg såfremt du har spørgsmål til valgmulighederne nedenfor

>> Ungdomsafdelingen: træning & brug af jollefaciliteter med egen 29er (kr. 2.300)
>> Ungdomsafdelingen: træning & brug af jollefaciliteter for ikke-medlemmer med egen 29er (kr. 2.500)
>> Ungdomsafdelingenkrabbeholdet - 10 x træning (kr. 950)

Ved medlemsbetaling og tillægsvalg:
For teknisk at sikre korrekt tilknytning af tillægsvalget til medlemskabet, samt korrekt kontering hos kassereren, foretages medlemskab og tillægsvalg som to individuelle transaktioner.

Der betales fuldt medlemskab ved indmeldelser frem til 1. august - herefter reduceres kontingentsatserne.

(*) familiemedlemskabet forudsætter at medlemskab nr. 1 er fuldt betalende Voksen- eller Pensionistmedlemskab.

Her kan du se vores >>privatpolitik