MS_Klub.pngINDMELDELSE, UDMELDELSE OG SPØRGSMÅL

Når du melder dig ind i Marselisborg Sejlklub, skal du oprette en profil via klubbens hjemmeside, derefter vælge kontingenttype samt registrere dig betalingskort.

Herefter trækker sejlklubben automatisk kontingent per 1. april, indtil du vælger at opsige dit medlemskab.
Inden kontingentet betales d. 1. april, modtager du besked per mail og sms.
Tilsvarende modtager du en bekræftelse, når dit kontingent er betalt. Du kan se kontingentsatserne >>HER

Såfremt du har modtaget nyt Dankort siden sidste kontingentbetaling, skal du opdatere dine betalingsoplysninger via hjemmesiden. Det sker ved at du logger ind på din profil, og derefter følger vejledningen.

Hvis du ønsker at melde dig ud af Marselisborg Sejlklub, skal du skrive til medlem-admin@marselisborgsejlklub.dk

Du kan også skrive til medlem-admin@marselisborgsejlklub.dk, hvis du har spørgsmål til kontingent, betalingskort oplysninger m.m.

Venlig hilsen