MS_Kurs.png DUELIGHEDSBEVIS

Marselisborg afholder årligt kursus i både duelighed-teori og Praktisk prøve til duelighedsbeviset.

Teorikurset afholdes i løbet af vintersæsonnen som aftenkursus 1 gang om ugen. Der er ikke nogen forudgående krav, ud over medlemsskab af Marselisborg Sejlklub, hvis du vil deltage i det teoretiske kursus.

Her finder du link til næste kursus: Duelighedskursus teori vinter 2024-25>>Læs mere og tilmelding.

Den praktiske prøve afholdes normalt som weekendkurser afsluttende med prøve, der giver Duelighedsbevis, hvis du har bestået den teoretiske prøve. Der er ikke krav om at du har bestået den teoretiske del inden den praktiske prøve.

Det forudsættes, at du kan sejle på et niveau svarende til 1 år på Marselisborg Sejlklubs sejlerskole. Kurset er ikke et kursus, hvor du lære at sejle, men prøveforberedelse, hvor du bliver skarp på kravene til det praktiske prøve.

Næste kursus forventes afholdt efterår 2025
larsen_1_reduc.jpg