Bliv sponsor for Marselisborg Sejlklub

I Marselisborg Sejlklub har vi et aktivt samarbejde med vores sponsorer. Når vi indleder et samarbejde med en sponsor, er det derfor vigtigt for os, at den pågældende sponsor får udbytte at sponsoratet.

Sponsoraterne til klubben foregår oftest ved, at man køber reklameplads og dermed synlighed i forbindelse med aktiviteterne på havnen eller på vores hjemmeside.

I Marselisborg Sejlklub har vi sat vores sponsorarbejde i system og inddelt de forskellige muligheder som det er beskrevet herunder.

Er du interesseret i at indgå et samarbejde med os, finder du >> kontaktinformation her

Her kan du se de forskellige muligheder for et sponsorat.

Hjemmesiden.

Alle vore sponsorer bliver eksponeret med logo på vores hjemmeside.
Logoerne pulserer og skaber dermed større synlighed for den enkelte sponsor.

Placeringen på forsiden er altid inkluderet i prisen for
sponsoratet.

Gavle på jolleskure

Klubben råder over 2 jolleskure, hvor der er mulighed for placering af logoer, reklamer osv.

Mål på materiale: xx gange xx cm.

Pris pr. år: kr. 10.000,-
Mgl billede
Sponsorskilt

Placering af logo på vores sponsorskilt, der er opstillet ved klubhuset.

Mål på materiale: (bxh) 200 x 410 mm.

Pris pr. år: kr. 3.000,-

Placering på siden af Sejlerskolens båd Bianca 28

Sejlerskolens både bruges til undervisning og sejler stort set alle hverdage med elever. Der sejles såvel udenfor havnen som i havnen ved indlæring af havnemanøvrer. Bådene er derfor synlige i Marselisborg Lystbådehavn.

Mulighed for 4 placeringer af materiale på båden.

Mål på materiale:(bxh)

Pris pr. år pr. plads: kr. 3.000,-

Placering på siden af Sejlerskolens båd Larsen 25

Mulighed for 4 placeringer af materiale på båden.

Mål på materiale:(bxh)
Pris pr. år pr. plads: kr. 3.000,-

Placering på siden af optimistjolle.

Klubben råder over et antal optimistjoller, hvor der er mulighed for placering af materiale på siden af jollerne.

Jollerne bruges til sejladsundervisning i ungdomsafdelingen og er synlige i havnen på de fleste hverdage.

Pris pr. år pr. jolle:    kr. 2.000,-
Pris for 2 år pr. jolle: kr. 3.000,-

Placering på siden af ynglingebåd.

Klubben råder over et antal ynglingebåde, hvor der er mulighed for placering af materiale på siden af bådene.
Bådene bruges til sejladsundervisning i ungdomsafdelingen og er synlige i havnen på de fleste hverdage.

Pris pr. år pr. jolle: kr. 3.000,-
Pris for 2 år pr. jolle: kr. 5.000,-

(Arkivfoto)

Placering på siden af Eliott.

Klubben har nu ialt fire Elliott både, hvor der er mulighed for placering af materiale på siden af bådene.
Bådene bruges til sejladsundervisning, kapsejlads og er synlige i havnen på de fleste hverdage.

Pris pr. år pr. jolle: kr. 4.000,-
Pris for 2 år pr. jolle: kr. 7.000,-

Alle de angivne priser er excl. produktion af materiale. Marselisborg Sejlklub er gerne behjælpelig med
   fremstilling af materialet.