Klubmodul henter siden
Natsejlads med 3xJørn
Tilmeldingsfrist er overskredet

Aften/natsejlads eller blot sejlads i mørke er en anderledes oplevelse, hvis du ikke har prøvet at sejle, når det er mørkt. Vi starter i klubhuset med en lille introduktion til det at sejle, når det er mørkt. Herefter sejler vi til Egå, hvor vi låner klubhuset  til at indtage medbragt madpakke, kaffe, snoller mv, mens  det bliver helt mørkt.

Du skal i forbindelse med tilmeldingen sørge for, at din profil på hjemmesiden er opdateret med dit mobilnr, da en eventuel aflysning vil blive udsendt til de tilmeldte som SMS direkte fra hjemmesiden. Har du lyst til lægge båd til, vil vi gerne have besked om det.

Med sejlerhilsen

3 X Jørn

Tilmeldte
12 /50