MS_Hus.pngVILKÅR FOR BRUG AF MARSELISBORG SEJLKLUBS KLUBHUS

Følgende er velkommen til at benytte Marselisborg Sejlklubs klubhus:

  • Medlemmer af Marselisborg Sejlklub.
  • Medlemmer har fri adgang til klubhuset. Nøglekort kan mod depositum hentes på Marselisborg Havns kontor.
  • Gæster har adgang i forbindelse udvalgte klubarrangementer. Dette vil udtrykkeligt fremgå af indbydelsen til arrangementet. 
  • Andre gæsters benyttelse af klubhuset skal ske sammen med medlemmer af Marselisborg Sejlklub eller med særlig tilladelse fra bestyrelsen.

Ved klubarrangementer kan klubhuset reserveres helt eller delvis.

Vilkår for udlån af klublokaler til medlemmer:
I vinterperioden fra 1. november, til 31. marts kan klubhuset udlånes til voksne medlemmer. Udlånet foregår under nedenstående vilkår:
 

  • Der disponeres over klubhuset i 4 timer, formiddag eller eftermiddag. Gebyr kr. 500,-
  • Der disponeres over klubhuset i 8 timer, hel dag eller eftermiddag og aften. Gebyr kr. 1.000,-
  • Der disponeres over klubhuset fra kl. 12.00 til kl. 12.00 den efterfølgende dag. Gebyr kr. 1.500,-.
  • Rengøring og oprydning skal være afsluttet inden for denne periode. 

 

Et lån må ikke videregives til tredje part.


Det lånte areal omfatter vindfang, køkken, toiletter, fadølsdepot, depotrum, barområde, det store klublokale samt området udenom klubhuset.

 

Der opkræves et gebyr pr. udlån til dækning af alm. vedligeholdelse og forbedringer. Skader på inventar, service mv erstattes til kostpris.

 

MS´ fadølsanlæg kan benyttes - i så fald skal fadøl bestilles gennem MS. Sodavand og flaskeøl kan ligeledes bestilles gennem MS.  Der afregnes i hele antal brudte fustager (inkl. kulsyre, krus, service på anlæg mm.). Fadøl bestilles og afregnes senest sammen med gebyr. Efterfølgende kan ubrudte fustager, sodavand og øl returneres og refunderes. Gebyr samt evt. beløb for drikkevarer betales umiddelbart efter reservationen. 


Reservation/lån af klubhus for den kommende vinterperiode kan tidligst ske 3 mdr. før lånedatoen.


how-to-do-it
 

 1) Kontakt formanden på mail formand@marselisborgsejlklub.dk for at forhåndsbooke datoen og evt. bestille fadøl.

2) Senest 2 dage efter dine forhåndsbooking skal du gå til >> Marselisborg Sejlklubs webshop og betale for klubhuslån.
 Du skal også samtidig betale evt. bestilt fadøl ved at lægge det i kurven. Ved din bestilling og betaling accepterer du samtidig vilkårene for lån af klubhuset, som beskrevet på denne side.

 

3) Du får nu en bekræftelse på din betaling. Når MS har registreret betalingen, lægges reservationen i kalenderen på hjemmesiden med dit navn/initialer.
Først nu har du en reservation af klubhuset!

 

4) Hold en god fest !

 

5) Efter dit lån, når køkkenet er talt op samt rengøring godkendt, refunderes evt. hele ubrudte fadølsfustager via dit Dankort til din konto.


Ordensreglement ved udlån:

 

  • Det lånte areal overtages i almindelig rengjort stand og skal afleveres i samme stand.
  • Rengøringsartikler forefindes i klubhuset.
  • Borde og stole skal sættes på plads.
  • Porcelæn og bestik skal være renvasket og stillet på plads.
  • Køkkenet skal være opryddet og rent.
  • Affaldsposer skal være fjernet og nye poser skal være isat beholderne.
  • Rygning er ikke tilladt i klubhuset. 
  • Gulve skal fejes og vaskes inden aflevering.
  • Andre gøremål, der bidrager til god orden.
  • Porcelæn og bestik findes til ca. 50 personer - skåle og fade i begrænset omfang.
  • Håndklæder, viskestykker, karklude, køkkenrulle, opvaskemiddel og lign. medbringes.
  • Køkkenservicet må under ingen omstændigheder fjernes fra klubhuset.
  • Låneren er pligtig til at erstatte, hvad der måtte ødelægges af inventar, service m.m.
  • Låneren er endvidere pligtig til at erstatte eventuelle skader på klubhus/-lokaler opstået i forbindelse med låners brug af lokalerne.

 

REV.: september 2024

 


1681050927267.png


Hold i dag

Nyheder

Sponsorer

Instagram