Sommerklubtur

Forårsklubtur til Snaptun
Den officielle start på sommerklubturen er lørdag den 4. juni, hvor vi mødes i Snaptun Lystbådehavn, men der er sikkert turdeltagere i havnen allerede fra fredag. Og da det jo er Pinse, kan man jo også vælge at blive lidt længere. Programmet er helt efter traditionerne med egen medbragt frokost kl. 13.00, hvor turudvalget har en lille en til halsen. Om eftermiddagen tager vi færgen til Hjarnø og går en tur rundt på øen. Kl. 19.00 er grillen klar til pølser, bøf eller hvad du nu finder på. Søndag mødes vi kl. 09.00 til fælles morgenmad. Turudvalget sørger for morgenbrød, men du skal selv sørge for det, der skal ovenpå samt kaffe, mælk, juice mv. Turudvalget har en morgenbitter til dem, der har lyst.  Alt dette får du for 25 kr. pr. næse. Hvis det går som det plejer, er der sikkert turdeltagere i havnen allerede fredag aften.

Turudvalget

01.06.2022