Klubaften: Køb og salg af båd i DK og udlandet
03.04.2024 kl. 19.00 - 03.04.2024 kl. 21.00
MS klubhus
Beskrivelse

Overvejer du at købe båd eller evt. sælge din båd, og savner viden om, hvordan du bedst sikrer dig mod ubehagelige overraskelser, så har vi i en spændende aften om emnet i Sejlklubben.

Vi har allieret os med advokat Lars Gregersen, HORTEN og Thomas van Nord fra Yachtbasen ApS.

Lars har selv båd i Marselisborg Havn og Thomas driver firmaet Yachtbasen ApS på Marselisborg Havn, så det er to erfarne herrer, vi får besøg af.

Vi vil komme ind på emner som, hvad forskellen er på at købe eller sælge i DK og udlandet, hvad skal man være opmærksom på, hvordan tjekker man for gæld i en båd, hvad skal en købskontrakt/salgskontrakt indeholde, kan man klare det selv, eller skal man bruge en mægler eller evt. en advokat og hvad er fordelen ved at bruge en mægler/advokat ved køb eller salg særligt i udlandet.

Der bliver rig lejlighed til at stille spørgsmål om emnet på aftenen.

Arrangementet er gratis og åbent for sejlklubbens medlemmer samt alle havnens pladshavere. Så hvis du ikke er medlem af sejlklubben men pladshaver i havnen er du også velkommen.

Tilmelding senest d. 27. marts.