Klubtur til Ebeltoft
11.06.2023 kl. 00.00 - 11.06.2023 kl. 13.00
Ebeltoft

Klubtur til Ebeltoft
Den officielle start på sommerklubturen er lørdag den 10. juni, hvor vi mødes i Ebeltoft Lystbådehavn. Programmet er næsten helt efter traditionerne med egen medbragt frokost kl. 12.00, hvor turudvalget har en lille en til halsen. Kl. 14.00 skal vi på byvandring rundt i Ebeltofts gamle gader. Kl. 19.00 er grillen klar til pølser, bøf eller hvad du nu finder på. Søndag mødes vi kl. 09.00 til fælles morgenmad. Turudvalget sørger for morgenbrød, men du skal selv sørge for det, der skal ovenpå samt kaffe, mælk, juice mv. Turudvalget har en morgenbitter til dem, der har lyst.  Alt dette får du for 25 kr. pr. næse. Hvis det går som det plejer, er der sikkert turdeltagere i havnen allerede fredag aften.

Turudvalget

Marselisborg Sejlklub