Klubaften: Aftensejlads med MHV 908
Mødested
Sydhavnsgade, Kaj 115 (bassin 3), ved DLG kl. 18.30
Beskrivelse

Onsdag d. 4. januar har du mulighed for at stævne ud på Aarhus Bugten ombord på Marinehjemmeværnets kutter.

Programmet for aftenen omhandler udover generel information om Marinehjemmeværnet også en gennemgang af instrumenter og motorer, inden vi sejler ud på Bugten. Mest sandsynligt er det, at turen går op til Studstrupværket (og retur!). Efterfølgende serveres kaffe og kage, inden vi forlader MHV 908.

Praktisk information:

Alle deltagere skal være fyldt 18 år og må ikke have væsentlige fysiske udfordringer.

Og alle skal i forb.m. tilmelding oplyse navn og telefonnummer på en pårørende i land.

Disse oplysninger fremsendes sammen med jeres fulde navn, email og telefonnummer til den ansvarlige for sejladsen.

Sluttidspunktet for arrangementet er behæftet med usikkerhed, men kl. 21.30 er bedste gæt.

Af hensyn til max antal deltagere (12), kan man kun tilmelde én person.

Evt. spørgsmål kan rettes til Pernille Vrang Laursen på pernillevl@live.dk eller telefon 5215 7528.