Sommerklubtur 2021
06.06.2021 kl. 00.00 - 06.06.2021 kl. 11.00
Mårup, Samsø

Sommerklubtur 2021

Ovenpå alle Corona-nedlukningerne inviterer turudvalget på sommerklubtur helt efter traditionerne. Turen går  til Mårup den 5. - 6. juni. Vi mødes som sædvanlig til fælles frokost med egen mad kl. 13. Om eftermiddagen skal vi med traktor på grøntsagssafari til Brd. Kjeldahl, som er Samsøs største producent af grøntsager. Her er der et maks. deltagerantal på 50, så derfor er det vigtigt, at du ved tilmeldingen melder hele besætningen til. Grillen er klar til din egne bøffer, pølser eller hvad du nu har lyst til ca. kl. 18.30. Søndag morgen spiser vi fælles morgenmad kl. 9.00. Turudvalget sørger for morgenbrød. Du sørger selv for det, der skal ovenpå samt kaffe, the, juice, mælk. Prisen for hele herligheden er 25 kr. pr. person.

Turudvalget forventer, at alle deltagere har et gyldigt Coronapas.

Sæt også allerede nu X i kalenderen til sensommerklubtur den 14. – 15. august.

Med sejlerhilsen
Turudvalget