Sensommerklubtur 2020
23.08.2020 kl. 00.00 - 23.08.2020 kl. 12.00
Øer Maritime Havn
SENSOMMERKLUBTUR DEN 22.-23. AUGUST:
Trods stigende Covid-19 vil vi prøve at gennemføre Sensommerklubturen. Det kan lade sig gøre inden for reglerne, som de ser ud i skrivende stund. Gennemførelse at turen er selvfølgelig under forudsætning af, at reglerne ikke ændres, så vi ikke kan overholde reglerne.

Sommerklubturen går til Øer Maritime Ferieby. Vi vil prøve om det er muligt at ligge i samlet flok på nordsiden af den centrale ø med tårnet. Kan det ikke lade sig gøre, er der masser af ledige pladser rundt omkring i havnen. Vi mødes ved tårnet kl.13 til forkost med egen medbragt mad. Om eftermiddagen sørger turudvalget som sædvanlig for lidt adspredelse. Desuden er der mulighed for gåture i områdets flotte natur. Kl.19 er grillen klar til at stege din bøf, pølser eller hvad du nu syntes. Søndag er der fælles morgenmad. Turudvalget sørger for morgenbrød.
Mvh Turudvalget