Standerstrygningsfest 2019
26.10.2019 kl. 18.30 - 27.10.2019 kl. 24.00
Marselisborg sejlklub
Standerstrygningsfest
Sæt kryds i kalenderen, puds danseskoene og tryk på tilmeldingsknappen i en fart!

Festudvalget byder endnu engang til Standerstrygnings- fest. Vi gentager succesen fra sidst og har inviteret Billy Bobs boogie band til at komme og spille, denne gang dog i en reduceret udgave.

Denne skønne fest er gratis, Du/ I skal blot medbringe en ret til en fælles buffet. Vi retter buffeten an kl. 18.30 og musikken kommer og spiller kl. 21.

Der er kun tilmelding via hjemmesiden. Skriv hvad du medbringer til buffeten under bemærkninger.

Der vil også være et opslag i sejlklubben med hvad folk medbringer til buffeten og der vil løbende komme opdatering på Facebook.

Vi har fået fingrene i noget supergodt rød- og hvidvin som sælges til 80,- flasken. Fadøl og drinks koster 25,- og sodavand 10,-

Vi glæder os til at se jer

Hilsen Festudvalget.

Marselisborg Sejlklub