Natsejlads med 3 X Jørn 2019
19.09.2019 kl. 18.00 - 19.09.2019 kl. 23.30
Marselisborg sejlklub, Marselisborg Havnevej 100B,
Beskrivelse

Aften/natsejlads eller blot sejlads i mørke er en anderledes oplevelse, hvis du ikke har prøvet at sejle, når det er mørkt. Vi starter i klubhuset med en lille introduktion til det at sejle, når det er mørkt. Herefter sejler vi til Egå, hvor vi låner klubhuset  til at indtage medbragt madpakke, kaffe, snoller mv, mens vi venter på, at det bliver helt mørkt.

På vej tilbage til Marselisborg Havn nyder vi ude fra den mørke Bugt på lysene fra Århus og ser på fyrkarakstikker fra de forskellige sømærker og fyr.

Du skal i forbindelse med tilmeldingen sørge for, at din profil på hjemmesiden er opdateret med dit mobilnr, da en eventuel aflysning vil blive udsendt til de tilmeldte som SMS direkte fra hjemmesiden. Har du lyst til lægge båd til, vil vi gerne have besked om det.

Med sejlerhilsen
3 X Jørn